Επαγγελματικές συστάσεις

Από καταβολής εμπορίου, η πιο απλή μέθοδος διαφήμισης της επιχειρηματικής σου δραστηριότητας: Επαγγελματικές συστάσεις.

Η μόνη διαφημιστική καμπάνια χωρίς κόστος. Εύκολη; Και ναι και όχι.

Εύκολη διότι αν ξεκινήσεις την σύσταση μέσω των δικών σου ανθρώπων, στενού κύκλου όπως συγγενείς, είναι σίγουρο ότι θα το πετύχεις. Οι δικοί σου άνθρωποι έχουν το δικό τους κύκλο που δεν απαραίτητο να είναι και δικός σου κύκλος. Παροτρύνσεις όπως " η κόρη μου ξεκίνησε αυτή την δραστηριότητα, θα ήθελα να γνωρίσεις με τι ασχολείται", είναι η πιο απλή φράση που θα ακουστεί από τους συγγενείς σου.

Το δύσκολο είναι ο άγνωστος. Όταν επιλέγεις να μην ξεκινήσεις εκ τω έσω. Είναι όλοι οι άγνωστοι που θα γίνουν γνωστοί και κατόπιν πελάτες το ίδιο πρόθυμοι να γίνουν οι διαφημιστές σου; Είναι ένα ερώτημα αυτό. Πολλοί πιστεύουν πως ναι είναι όλοι πρόθυμοι. Αν ξέρεις πολύ καλά να χειρίζεσαι μεθόδους επικοινωνίας.  Άλλοι πιστεύουν πως δεν είναι και πως πρέπει να εστιάσεις στους πιστούς σου πελάτες, διότι υπάρχουν και ορισμένοι περιστασιακοί. Αν πάρουμε αυτή την εκδοχή τότε ναι...δεν είναι όλοι πρόθυμοι.

Θεωρείται δεδομένο ότι στην αρχή της επιχειρηματικής σου κίνησης είσαι μόνος σου. Με παρέα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, το πιο αποτελεσματικό είναι να ξεκινήσεις εκ τω έσω. Ώστε να δημιουργήσεις μια βάση δεδομένων. Οι άνθρωποι όμως που κατόπιν θα γίνουν οι χορηγοί συστάσεων έχουν άμεση σχέση με την στρατηγική ανάπτυξης της επιχείρησης.

Αν η επιχείρηση σου έχει στόχο και σκοπό να γλυτώσει για παράδειγμα χρόνο και χρήμα στον πελάτη, τότε αυτή είναι μια πολύ καλή υπηρεσία την οποία ο κόσμος αντιλαμβάνεται πως είναι αναγκαία για τον καθένα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπει καν στο κόπο να σκεφτεί να την συστήσω ή όχι.

Για να συστήσουμε κάποιον θα πρέπει να υπάρχει ένα ισχυρό κίνητρο που να μας παρακινεί. Εάν δεν υπάρχει ένας λόγος, αυτό το “κάτι,” δεν συστήνουμε μια επιχείρηση. Είναι μια αλήθεια αυτή. Επιπλέον, είναι πολύ σημαντικό να αφήσεις τον πελάτη σου να κρίνει αν έμεινε ικανοποιημένος και εάν είναι έρχεσαι και του το ζητάς. Η επικοινωνία έχει στάδια. Το χειρότερο είναι να νιώσει πίεση ο πελάτης σου... τον έχασες ενώ καλά καλά ακόμα δεν τον κέρδισες.

Η σύσταση θέλει χρόνο για να λειτουργήσει. Και για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να συνδυάζει δύο πράγματα:

  • Ακεραιότητα χαρακτήρα, να είσαι άνθρωπος εμπιστοσύνης, να είσαι σίγουρος για αυτό που προσφέρεις και επίσης
  •  να προσφέρεις κάτι καλό, κάτι χρήσιμο κάτι αναγκαίο που να συνδυάζει την τιμή με την ποιότητα, ώστε ο κόσμος να σε διαφημίσει. 

 

linkedin-recommendations

www.halliecrawford.com

 

 

 

 

Businessman holding or showing card with text recommendation

 renowebdevelopment.com

Αν σας άρεσε το άρθρο μας...share:
Facebook
Twitter
Google+
http://www.makazine.gr/epangelmatikes-systasis/
Pinterest
LinkedIn
RSS
Follow by Email
SHARE